Çalışabileceğiniz 12 Freelance Yazarlık Sitesi

 Yazı yazmayı seven ve kendini bu alanda iddialı bulan insanlar, artık yazı yazma yeteneklerini değerlendirerek para kazanabiliyorlar. Freelance yazar olmak da, yazdığı yazıları kendisine ek gelir olarak dönüştürmeyi hedefleyenlerin, en çok kullandığı yöntemlerden biri diyebiliriz. Eğer siz de freelance yazar olarak para kazanmayı amaçlıyorsanız fakat bu hedefinizi hangi freelance yazarlık sitesinde gerçekleştirebileceğiniz hakkında pek bir bilginiz yoksa veya tereddütleriniz bulunuyorsa, yazımın devamını okumanızı tavsiye ediyorum. İsterseniz fazla uzatmadan, bu 8 freelance yazarlık sitesine göz atalım.

NOT: Sıralamayı tamamen rastgele belirledim haberiniz ola :) !!!





  1) Wordapp

  2) İçerik Bulutu

  3) Web Editoryal

  4) Yazan Kazanır.Net 

  5) İyi Makale

  6) Makale İşi

  7) Yaz Kazan

  8) İçerik.com

 9) Lügat

  10) İçerik.net

  11) İçerikler.com

  12) İçerik Evreni






 Eğer bu yazım işinize yaradıysa, freelance yazarlık ile ilgili yazdığım diğer yazılarıma da buradan ulaşabilirsiniz. 

Yorumlar

  1. isimdustu.com 'dan da freelancer olarak iş alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://gelisimkendine.blogspot.com/?m=1
      kişisel gelisiminiz için sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

      Sil
    2. https://www.psikolojizm.com/mahmud-kamani-pazar-tezgahlarindan-milyarderlige/

      Sil
  2. Bilgi için çok teşekkürler. En kısa zamanda yazımda düzenlemeler yapmayı düşünüyorum. Belirttiğiniz siteyi de listeme aldım.

    YanıtlaSil
  3. içerik bulutu diye bir şey var oradaki sistemi biliyor musunuz sanki bu sitelere göre daha profesyonel geldi bana ve ödemelerinde daha esnek kazanç açısından önemli gelir sunuyor içlerinde makale yaz kazan maalesef gerekli standartları yakalayamıyor

    YanıtlaSil
  4. Evet dediğiniz gibi İçerik Bulutu, bu alanda hizmet veren en başarılı platformlardan birisi. İçerik Bulutu' nda yazar olabilmenin zor oluşu, listeye dahil etmememin nedeni diyebilirim. Bildiğim kadarıyla 'genellikle' davetiye yöntemiyle yazar alımı yapıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Arkadaşlar,
      İçerik Bulutu'na ben de öz geçmişimi, referans yazılarımı ve istedikleri örnek içeriği gönderdim. 1 haftadır haber bekliyorum. Ne kadar süre içerisinde yanıt geliyor acaba? Olumsuz olanlara hiç dönüş yapılmıyor diye biliyorum. Fakat, eğer olumlu bir dönüş yapılacaksa, ne kadar süre haber beklemem doğru olur sizce?

      Sil
    2. Konu hakkında net bir bilgim yok kusura bakmayın.

      Sil
    3. İcerik bulutu olumsuz olarak dönmüyor. Olumlu dönme süresini de bilemiyorum. 3 ya da 4 başvuru yapıp dönüş alamayanlardan anladigim kadari ile sadece davetiye kodu baz alınıyor. Davetiye kodunu da bulmak imkansıza yakin:)

      Sil
  5. Maalesef içerik bulutu için olumlu şeyler yazmıştım ama orada da durumlar değişmiş yazar olarak zor kabul alınıyor ben kabul aldım ama 1 aydır gönderilen iş sayısı 5 i geçmedi çok az iş gönderiliyor. Yüklü bir kazanç sağlama oranı oldukça zor ayrıca yazıları kolaylıkla beğenmiyorlar. Yukarıdaki sitelerden de makale yaz kazan da çalıştım bir süre güya en kurumsallaşan onlardı ama onlar da makale onaylamayı geç yaptığı gibi çok az ücret veriyorlar aylık kazançlar bu işte artık 300 tl lere düşmüş durumda bu işiprofesyonel yapan adam gibi yer yok bu ülkede abd veya avrupa kaynaklı freelance işleri çok daha az işle çok daha yüksek paralar veriyor. Bizde bir sürü yazdırıp daha fazla kalite istiyorlar bir insan hergün 2500 kelime mükemmel makale yazabilir mi her biri alanında baş yazı olacak şekilde öyle bir durum olsa hürriyet gibi gazetelerde baş yazar olmak lazım bizden istenen iş şekli buna dönmeye baladı ve piyasada bu firmalar da sömürmeye başladı sistemsizlik her noktada zirve yaptığı gibi burada da yapıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Aynı zamanda benim de düşüncelerim sizinkinden çok farklı değil.

      Sil
    2. Merhaba Arkadaşlar,
      İçerik Bulutu'na ben de öz geçmişimi, referans yazılarımı ve istedikleri örnek içeriği gönderdim. 1 haftadır haber bekliyorum. Ne kadar süre içerisinde yanıt geliyor acaba? Olumsuz olanlara hiç dönüş yapılmıyor diye biliyorum. Fakat, eğer olumlu bir dönüş yapılacaksa, ne kadar süre haber beklemem doğru olur sizce?

      Teşekkürler,
      Burak

      Sil
  6. sitelerin çoğu çalışmıyor yahut veri girişi bir yıl öncesine ait.bu iş belli ki türkiye'de pek tutmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu makale için en kısa zamanda bir düzenleme yapmayı düşünüyorum. Söylediklerinizi dikkate alacağım. Teşekkürler iyi çalışmalar.

      Sil
  7. www.makaleisi.com kredi kartı ile ödeme sistemini de aktif etti. Ödemeleri de anında yapıyorlar, aralarında en iyisi diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. İlgilenenler için faydalı bir bilgi.

      Sil
  8. En profesyonel olani içerik bulutu. O da davetiye kodu ile yazar alıyor. Belirtilen çoğu siteyi zamanin da denemisligim var ama bir tanesi var ki 100 kelimeyi 50 kuruşa yazdirmasini geçtim üstüne bir de yanlış hesaplama yapıp 2 3 tl nin de üstüne konuyor. Emek somuruculugu bence. Yani o kadar yazmaya vaktin ve yeteneğin varsa en kötü blog açarsın 20 tl toplucan diye kafanı sulandiriyorlar istediğin konuyu seçme imkanı verenler biraz daha iyi tabi (missliklik.blogspot.com )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size katılıyorum bu tür durumlar olabiliyor. Bu yazımda da Türkiye de bu işi yapan siteleri ilgilenenler için paylaşmak istedim. Yani açıkçası ben de bir blog açmanın daha mantıklı olacağı görüşündeyim.

      Size başarılar dilerim yorumunuz için de teşekkürler :)

      Sil
  9. Konuyu hortlatıyorum ama belki birkaç kişinin işine yarar. Yukarıdaki sitelerin çoğunda yazdım ve çoğunu da emek sömürüsü olduğu için bıraktım. Ne olursa olsun ürettiğiniz içerik kabul ediliyorsa hakettiğiniz değer verilmeli. 50 kuruş veya 1 lira gibi ücretlerle sömürülmeyi kimsenin hak etmediğini düşünüyorum. Sizi denemek için 250 tane onaylanan makalenizin olması ya da bir ay sürekli içerik üretin gibi şart koşuyorlar. 250 tane makale yaz desen kaç günde yetiştirirler çok merak ediyorum. Düzenli yazıp asgari ücretten daha fazla gelir elde eden biri olarak söylüyorum; kaliteli içerik üretin gerekirse günde iki adet makale yazın. İçerik Bulutu hakkında yeterli bilgi yazılmış. Nasıl kolay sitesi de bu aralar ilgi görüyor. En çok ücret veren içerik yazarlığı için mevcut sayfada bir makale yayınlanıcak. Herkese bol kazançlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı bir blog çöp bidonu. Adsense'e dahil oldunuz mu.? Başarılar.

      Sil
  10. Detaylı anlatımınız için tebrikler ve ağzınıza sağlık. Bu arada Webeditoryal bildiğim kadarıyla şu anda 300 kelimelik bir yazıya bile en az 5 tl ödeme yapıyor. Zaten yazarlık başvurusu sayfasında da kelimesine 0,02 TL (yani 2 kuruş, o da 100 kelimesi 2 lira yapar) verdiklerini belirtiyorlar, hem de yeni yazarlara. Ama atık herkesi almadıklarını biliyorum, başvuran bazı arkadaşlarım yazar olamadı. Giriş koşulları zorlaştırılmış, onlar da baya iyi yazarları seçiyorlar artık sanırım. Ama yazı başına ücret konusundaki bilgilendirmeniz doğru gözükmüyor, en azından şu an için. Birkaç aydır orada yazan bir arkadaşım geçen ay webeditoryalden hesabına tam 670 tl aldı örneğin, daha eski olanlar ne kadar alıyorlardır bilemem. Bir güncelleme daha yapmanız gerekiyor gibi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ben Web Editoryal da yazarlık yaparken 300 kelime için 50 kuruş gibi bir ücret veriliyordu. Ücretlerinde yüksek bir artış olmuş dediklerinize göre ve evet yazıya belki bir güncelleme daha yapmalıyım :)

      Sil
    2. Merhaba Murat Bey, bu faydalı yazınızda kurucusu olduğum WebEditoryal girişimimize yer verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Bu benim için çok kıymetli. Lakin WebEditoryal'de hiçbir zaman hiçbir çalışma için asla 50 kuruşluk bir ücret belirlenmedi; burada net bir yanlışlık var. Hatırladığım kadarıyla yazar yoğunluğu sebebiyle -o da çok kısa bir süreliğine- çözüm ortaklığına gittiğimiz başka bir platforma yazar yönlendiriyorduk (burada isimlerini vererek onları da rencide etmek istemiyorum) ve onların bahsettiğiniz gibi ücretleri var, evet. Ama bu yönlendirdiğimiz yazar arkadaşlara da bu platform ile ne ücretler, ne ödemeler, ne de yazı işleri anlamında hiçbir organik bağımız olmadığını bildiriyorduk. O kısa süre sonunda da zaten yönlendirdiğimiz yazarların ücretler konusundaki yoğun şikayetleri bize de zarar vermeye başlayacağı için bu çözüm ortaklığına derhal son verdik. Biz yazarlarımıza her tür yazı işi için her zaman en az 5 TL ödedik ve piyasadaki en 'yazar odaklı' platform olmakla gurur duyuyoruz. WebEditoryal yazarlarına her ay binlerce lira ödeme yapmaktadır. Platformumuz hakkında dilediğiniz kadar etraflıca bilgi alabilmeniz ve okurlarınızı da tam anlamıyla aydınlatabilmeniz için sizi aramıza, bizi yeniden keşfetmeye davet ediyorum. :) Sevgiler ve saygılar sunarım. Yahya Karaoğulları - isteveyap.com & webeditoryal.com

      Sil
    3. Merhabalar Yahya Bey, öncelikle ben de değerli yorumunuz için teşekkür ediyor ve yazımı hemen güncelleyeceğimi belirtmek istiyorum.

      Web Editoryal' de, bundan 1- 1.5 yıl öncesinde başlayarak yaklaşık 5-6 ay süren bir yazarlık maceram olmuştu. Yazarlık dönemimde, 300 kelimelik yazılar için 50 krş lik bir ücret söz konusuydu ve bana ücretler hakkında hiçbir bilgilendirme maili vs. gelmemişti. Bu nedenle yazımda böyle bir bilgi verdim.

      Tekrar teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

      Sil
  11. Herkes bu işin parasından bahsediyor. Aslında yaptığınız iş önemli bir iş. Yazdığınız yazılar, insanları yönlendirecek. Bahis, kredi kartı ve benzeri konularda yazdığınız yazılar, insanların hayatını karartabilir. Kısacası, gerek iş veren olsun ve gerekse makale yazarı olsun, Dinimize aykırı bütün yazılardan, herkes, dünya ve ahirette sorumlu olacaktır.

    YanıtlaSil
  12. Yazarlık zor bir ve zaman isteyen bir iş. Ve iyi yazarlar da hakkını alabilmeli. Yukardaki site paylaşımı için teşekkürler. Hepsinin bir arada yer aldığı bir indeks yoktu. Bence zaman içerisinde başka sitelerde çıklarsa eklenerek bir fihrist oluşturulabilir.

    YanıtlaSil
  13. Yorumları okudukça işe başlamadan soğudum açıkcası!

    YanıtlaSil
  14. yazdir.com açılmış o da çok iyi!

    YanıtlaSil
  15. 3 aydır makaleyaz.net sitesinde yazıyorum. canlı desteği muhteşem. yeni site, biraz yavaş satış hacmi var ama ilerisi için iyi bir tercih olacaktır bu konuda kazanç sağlamak isteyenler için.

    YanıtlaSil
  16. icerik.com'da emeğin hakkını veren ve revizelerde editörlerin kibar bir üslup ile düzeltilmesi gereken noktaları anlattığı bir platform. Ayrıca puan sistemiyle 'Uzman Yazar' statüsüne de erişilebiliyor.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. 300 kelime yazı yazarsınız beğenirlerse bir buçuk tl verirler yazdıklarınız üzerinde de hak iddia edemezsiniz. onlar binlerce lira kazanır siz o paraya çay içemezsiniz. bu sömürü düzeni sürer gider

    YanıtlaSil
  19. Blogunuzda oldukça kaliteli ve bilgilendirici içerik var. Güzel bir blog ve tasarım amaca uygun. Ancak hiç reklam görmedim. Kazanç ortaklığına katılmadınız mı.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 2 sene önce başvuru yapmistim. Blogum onay aldı ve 1 sene kadar adsense hesabım, reklamlar aktifti.

      Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur demişler. Şimdi reklam olmamasinin nedeni de budur maalesef.

      Sil
  20. Kaliteli makale yazabilecek kişiler arıyorum fiyatım 1 kelime için 1 TL dir BEN 1,90 TL DEN SATIYORUM yani ortalama %50 oranında yazara para vereceğim site üzerinden ulaşabilirsiniz. http://ustamakale.com

    YanıtlaSil
  21. Kaliteli makale yazabilecek kişiler arıyorum fiyatım 100 kelime için 1 TL dir BEN 1,90 TL DEN SATIYORUM yani ortalama %50 oranında yazara para vereceğim site üzerinden ulaşabilirsiniz. http://ustamakale.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu işte çok deneyimim var, size nasıl ulaşabilirim?

      Sil
  22. Deneyiminiz var ise size nereden ulasabilirim?

    YanıtlaSil
  23. Bu sitelerin hepsine kayıt ücretli mi?

    YanıtlaSil
  24. wowidu.com freelancer yazarlar topluluğu yeni açılan bir form sitesi ücretsiz yazarlar hazır makalelerini listeleyebiliyor ayrıca makale alış konularıda açılabiliyor. Gayet güzel..

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar merhaba,
    Sıfırdan başlamak istemeyip işini kolaylaştırmak isteyenler ve yazarlık ile ilgilenenler için mükemmel bir teklifim var.
    Elimde yazkazan .net adlı siteden olan bir yazar hesabım var.
    Zamanım olmadığı için artık makale yazamıyorum bu yüzden gayet makul bir fiyata hesabımı satmak istiyorum. Yazarlıkla ilgilenen arkadaşlar varsa iletişime geçmek isterim.
    HESAP ÖZELLİKLERİ:
    Üye olunması için gereken kayıt ücreti ödenmiştir.
    Standart yazarlık ünvanına ulaşılmıştır.
    42 TL'ye yakın bakiyesi vardır. (200 TL'ye ulaşınca para çekimi yapabiliyorsunuz.)

    ÜCRET 50 TL'dir. Detaylı bilgi için Instagram'dan yazın görüşelim. Güven problemi yaşanmaması için her türlü güvenceyi veririm. Instagram : @abpstudios

    YanıtlaSil
  26. Yazı Ekleyin, Okunma Başına Para Kazanın. Nedir.me blogunda okunma başına kazanç sağlayabilirsiniz.

    Ne Kadar Kazanırım?

    1.000 okunma = 1 TL
    10.000 okunma = 10 TL
    100.000 okunma = 100 TL
    1.000.000 okunma = 1.000 TL
    10.000.000 okunma = 10.000 TL

    Detaylar için https://www.nedir.me/p/para-kazan.html

    YanıtlaSil
  27. onlineicerik.net platformunu da ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  28. uzmanlarindan.com u kullanıyorum Freelancer kategorileri olarak çok daha fazla seçenek var , yurtdışı işleri içinde ağırlıklı olarak fiverr.com tercih ediyorum .

    YanıtlaSil
  29. Bant sektörü one more international ile farklı bir yere gitti.

    YanıtlaSil
  30. Bant sektörü bantbubant.com ile farklı bir yere gitti.

    YanıtlaSil
  31. Linkler için teşekkürler çok yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  32. 0507 381 37 93‏

    YanıtlaSil
  33. En iyi esbe cappa travel avanos tur hizmeti sunan resmi acente.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Futbol Scout' u Olmak Mı İstiyorsun? Scouting İçin Önerebileceğim 4 Site

Freelance Çalışanlar Vergi Ödemek Zorunda Mı?